Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2013 10:15 - КАЛАМБУРИ
Автор: liliyanaandreeva Категория: Забавление   
Прочетен: 355 Коментари: 0 Гласове:
0



КАЛАМБУРИ

***

Не мечтая за пътища леки,

имам си лека лимузина –

не пазарувам вече в аптеки,

живея в райска градина...

***

Нама да ходя до Рим

по вията Апия прашна,

че вашия тъмен режим

там картина е страшна...

***

Блазирайте ми вие вече

за високото ми положение –

не съм мъничко човече,

имам страхотно настроение...

 

Не съм алис* мангъсарка,

от утре ставам супер богата

аз съм ваш/та еврокомисарка

 

с голяма евро-заплата...

 

алис* – също като

***

Познайте колко ми е гот,

изпаднала съм в еуфория,

ардиса ми новият живот

в нашата Евро-претория...

***

Ех, че ми е любовно и красиво,

седя на розови облаци от пух...

Тихо! Моля куртоазно и учтиво,

че Божията промисъл аз чух...

 

В мен отекна като камбанка,

и като мълниеносен блясък –

обрули ме като узряла джанка

заведе ме в замъка от пясък...

 

Сега витая в картонените кули

принцеса съм имагинерна,

затуй в света сме се прочули

с мрежа виртуална и модерна...

***

Чак не ми се вярва хич

супер гот се уредих –

за чалга и за много кич

хилядарки получих...

***

Спретнах бяла аз къщурка

с две басейнчета отпред –

ако, че била съм мижитурка,

мижа, но уреждам се навред...

***

Щъкаме си волно в нета,

живеем във времето модерно –

няма вече портмонета,

щастието твърде е имагинерно...

***

Всичко тук е виртуално

околната среда е илюзорна –

ти иглеждай сексуално

с прашка „две за лев“ гъзорна...

***

Много чао и до скив,

към Сейшелите ще стартирамам –

задникът ми е красив

за мис свят ще се кандидатирам...





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: liliyanaandreeva
Категория: Забавление
Прочетен: 1426871
Постинги: 1992
Коментари: 1616
Гласове: 4820
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930