Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2012 12:56 - ПОЛОЖЕНИЕТО...
Автор: liliyanaandreeva Категория: Забавление   
Прочетен: 344 Коментари: 0 Гласове:
2



image


 ПОЛОЖЕНИЕТО …

 

Положението е негативно,

но настроението е позитивно –

и оптимистът мисли тоже,

че така повече не може,

че “вот так не нада”

да ни правят на ливада…

Но аз ще се видя някой ден,

от богата секта посветен,

ще се разделя с госпожа мизерия,

с тайна някаква мистерия

и нека съм предател и негодник,

но ще стана първи благородник…

Ще се движа вече бавно

в общество интересно и забавно

между принцове по рождение -

живот с безкрайно забавление

и да не ми се мотаете в краката

нямам нищо общо с махалата…

Не ви познавам вече вас,

няма да се върна в нас,

нямам майка и баща,

забравям бедната рода,

сега голям съм бизнесмен

сред висша каста съм роден!...

Тези долу какво пак искат,

за какво отново пискат -

пудрел съм се с помада

и съм ги правил на ливада!

Позитивно ми е положението,

а тия ми развалят настроението!...

Я разкарай ги от тука

да не мислиш, че ми пука,

искали европейска заплата,

а не са платили тока и водата,

я да си направят застраховка,

че започвам нова подготовка…




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: liliyanaandreeva
Категория: Забавление
Прочетен: 1428319
Постинги: 1992
Коментари: 1616
Гласове: 4820
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930