Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2011 18:11 - ИМАМ АЗ ЕДИН ВЪПРОС...
Автор: liliyanaandreeva Категория: Забавление   
Прочетен: 525 Коментари: 2 Гласове:
9



 ИМАМ АЗ ЕДИН ВЪПРОС

 image

Имам аз един въпрос:

Кой ми вапца котарака

и овеси рибената кост

тамо горе на чардака?

 

Българка от старо време,

кандидат ново-европейка –

ех, дявол да го вземе

измръзнах на тази пейка…

 

Дамаджаната разплетена,

ни истина, ни вино руйно

хазната до дъно е ометена

и народът негодува буйно…

 

Не че пак ще се оплаквам,

нито пък ще протестирам -

от “горе” нищо не очаквам

щот/ в неволя се намирам…

 

Трябвало от друг да вземат

на мене пенсия да ми дадат,

а в Европата ще ни приемат

когат/ паричките си операт…

 

Ах,веднъж Шенген поне да пусне

от тая дълга, конска литургия,

народът чалга и хоро ще друсне

за евро-атлантическата прокопсия…

 

На еврокомисарите дали им дреме,

че вълни от недоволство се надигат,

щото виждаме звезди по денно време,

а субсидиите обещани не пристигат?...

 

От кокошка ни костчица,

от сън спомен не остава,

в дамаджаната – водица,

картинката ни е мъглява…

 

Айде, холан, оставете

тия детски залъгалки –

я вие вас си оправете,

че всичките сме жалки…

 

Я посмали Манго, Маастрихт, Магате;

и децата знаят, че мерките са ялови –

от сън се събудете и на себе си елате

че грешни са сметките ви капиталови…

 

Що не абдикирате,

аз съм капитана

къде се вий намирате,

сгазихте лука и бостана…

 

Всъщност исках да ви кажа

спешно от тук да се омитате –

не сте спасители на плажа,

конците все повече оплитате!...

 

Ех, дано когато се събудя

краката ми да са завити,

кошмарите си да прокудя

и осъмнем здрави и честити…




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Ти си питаш, Лили,
16.12.2011 18:29
но дали някой ще се наеме да отговори.

Хубав уикенд
Валя :)
цитирай
2. liliyanaandreeva - Благодаря!
16.12.2011 18:53
И на теб - приятни почивни дни!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: liliyanaandreeva
Категория: Забавление
Прочетен: 1425713
Постинги: 1992
Коментари: 1616
Гласове: 4820
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930