Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2011 23:40 - кой ?
Автор: liliyanaandreeva Категория: Забавление   
Прочетен: 584 Коментари: 2 Гласове:
4



 КОЙ ?

 image

Кой ще си отиде,

кого ще изберем –

ей люта зима иде

тука щем не щем…

 

Кой ще си отиде,

кои ще оцелеем –

гладна зима иде

как ли да се греем…

 

Кой ще си отиде,

на гурбет далече -

снежна зима иде

стягай се човече…

 

Който и да влезе

в големия палат -

скъпо ще излезе

този маскарад…

 

Който е имотен

доход си докарва

и на безработен

няма да повярва…

 

Кой ще замилее

за плебея жалък -

как ще  оцлее

с подхвърлен залък…

 

Той скърби, ридае,

той се сърди люто -

моето сърце желае

от Бога да е чуто…




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vahisht - Но пък винаги...
25.10.2011 23:52
има Кой да ни чуе и напътства по нашия земен път.
Поздрав с тази песен, за хубавия стих, мисля, че ще му подхожда:
http://www.youtube.com/watch?v=FDMYMbj8_4A&feature=player_embedded

Преводът е от мен така, че ме извинете ако не е обработен на ниво...


Франки Лейн - Вярвам



"Аз вярвам, че от всяка капка дъжд,

пониква цвете,

вярвам, че и в най-тъмната нощ,

една свещ гори някъде.

Вярвам, че за всеки, който се е загубил

ще дойде някой, който ще му покаже пътя...

Аз вярвам,

аз вярвам.



Аз вярвам, че в бурята и най-малката молитва,

ще бъде чута.

Аз вярвам, че някой в необятния простор чува всяка дума.



Всеки път когато чуя плача на новородено дете, докосна листо или (2)

погледна към небето,

аз знам защо вярвам."


.....аз също знам защо!!!

Поздрави!!!
цитирай
2. liliyanaandreeva - Чудесно!
25.10.2011 23:57
Съдържанието е трогателно и хуманно, нежно и разтърсващо! Така трябва да мислим всички!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: liliyanaandreeva
Категория: Забавление
Прочетен: 1424393
Постинги: 1992
Коментари: 1616
Гласове: 4820
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930