Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2010 21:01 - Груб материализъм в стихове
Автор: liliyanaandreeva Категория: Поезия   
Прочетен: 397 Коментари: 1 Гласове:
1



  

 

ПОДИГРАВКА

 image

В световния сенат –

   Всичките са гьон-сурат…

Дебелокожи са и боси,

   А народът беден – проси…

Не му дреме, не му пука –

   С оръжия се фука…

Цинга – Манга фук –

   Вред затъваме в боклук…

Вони и течната помия –

   сред глобална мърсотия…

Мизерия цари ужасна .

   на таз Земя прекрасна…

Ала сенаторите ни са глухи,

   че народът мре кат мухи…

Темида пък е вечно сляпа,

   че ядем зелен хайвер с ряпа…

Търпим зловещите дембели

   с души закоравели…

А тунеядстващата гад –

   строи палат подир палат…

Страх и ужас пак настава –

   сенатът с народите се подиграва!...



Тагове:   материализъм,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Здравейте
12.08.2010 22:58
Здравейте скъпи
Моето име е погрешно Вивиан аз видях профила си днес и се превърна liliyanaandreeva.blog.bg Intrested от вас, аз също ще искате да знаете повече за вас, и аз искам да изпратя поща до моя имейл адрес, така че мога да дам Вие ми снимка, за да знаят към кого л am.Here е моят имейл адрес (vivian_a44@yahoo.com). Вярвам, че ние можем да преминат от here.I съм на изчакване за вашата поща на моя имейл адрес above.mis Вивиан . (Запомнете разстоянието или цветът няма значение, но любовта въпроси много в живота)

Моля отговорете ми с моя имейл адреса тук
vivian_a44@yahoo.com
Ваш нов приятел
Измамите Вивиан
Благодаря ..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: liliyanaandreeva
Категория: Забавление
Прочетен: 1415806
Постинги: 1992
Коментари: 1616
Гласове: 4820
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031