Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2010 08:25 - СТИХОСБИРКА
Автор: liliyanaandreeva Категория: Поезия   
Прочетен: 587 Коментари: 4 Гласове:
-1



ЕКЛОГИЯ

 

Пресушиха блатата,

каптираха водата -

превърнаха я в помия,

вонящ боклук и мърсотия…

Построиха и комини,

издълбаха всички мини,

вред ръждясват тенекета,

а земята е с лекета…

По реките наши днес

плуват нафта дзифт и грес,

а в небето вместо пойни птички

летят найлонови торбички…

Така духовната ни дивотия

се превърна в мърсотия,

злодействата човешки –

в индустриални грешки,

а човешкият ни урсузлук –

вред превръща се в боклук… 



image

 




Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - Констатации...няма дотации
27.06.2010 06:42
Потърсете и хубавото, за да се радвате на живота
Много песимистична поза сте заели,,,
цитирай
2. liliyanaandreeva - РЕПЛИКА
27.06.2010 10:47
МОРЕТО НИ СЕ ПЕНИ
НА ТЮРКОАЗЕНИ ДЕСЕНИ,
А БРЮКСЕЛСКИТЕ ЛЕЛИ
ПЛЕТАТ РОЗОВИ ДАНТЕЛИ...
И КАТО ЧЕРВЕНА НИШКА
В ПАРЛАМЕНТАРНАТА НИ КНИЖКА
С ДЪРЗОСТ И С ВДЪХНОВЕНИЕ
ИЗПАДАМЕ В УМИЛЕНИЕ...
ПО ЗАКОНИТЕ НА КРАСОТАТА
СИНЕКУРНО КЛАТЯТ СИ КРАКАТА -
ФИЛМЧЕТО Е ДРЪЗКО И КРАСИВО,
БИТОВОТО НИ КАФЕНЦЕ Е ЧЕРНО И ГОРЧИВО,
А КУЛИНАРНОТО НИ БЛЮДО- ВСЕ ПО- СВРЪХ-ЛЮТИВО...
цитирай
3. zaw12929 - Вие сте талант в стиховете! Но моля ...
27.06.2010 14:27
Вие сте талант в стиховете! Но моля да ми напишете, от къде, кога, защо и как се споменааава най напред "червената нишка". Много пъти се натъквах на израза и се питам къде му е началото. Защо не е жълта или розова например?! Не питам за синя, да не се оплетем политически, защото си мисля, че Вие и в червеното не изхождате от партийни съображения. Чакам, кажете моля Ви!
цитирай
4. liliyanaandreeva - дуплика
27.06.2010 15:56
не съм кръстена и не съм член на никаква секта или религиозна общност.не съм била никога член на никаква партия.бях комсомолка като всички.за мен е валидно:"аз съм просто човек".всичките ми претенции се основават на природните закони и държавните стандарти на по-развитите страни и българския.установих,че всички религии и митологии описват един и същи модел за човечно човешко битие в градове с календарен архитектурен кадастър.но изразните им средства са повествователни,тъй като в миналото не са имали нашите познания и математическия език на хх век.повече подробности може да научите в: http://Liliyanaandreeva.blogspot.com
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: liliyanaandreeva
Категория: Забавление
Прочетен: 1425870
Постинги: 1992
Коментари: 1616
Гласове: 4820
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930