Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2018 18:57 - Защо Корнелия Нинова виновна за разпространението на чумата по овцете, козите и прасетата(?), а троля - не е?
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 1864 Коментари: 9 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Мислех си, колеги, днес да си почина - какъв хубав съботен ден беше, свърши си троля работата, досега дремах, и ето ти, видях великата новина, дето от един бивш депутат от политическата партя ГЕРБ, която има парламентарно мнозинство у нас и е излъчила мандат на настоящето правистелство на премиера Бойко Борисов, заявяват, дето г-жа Корнелия Нинова била виновна за "ситуацията" с провокациите (тоест, отказа на чест от местното население) да допусне специалистите ,които унищожават животни, на територията на селото, че в тая маскара, бил замесен и президентът Радев, който напоследък един ден, задаваше въпроси "защо" по телевизията по тая тема, а послед се поотказа, както и някакво лице, което бившият депутат нарича "белградският крадец"? (това, нещо като крадецът на ябълки ли е, тц, абе колеги от разузнаването, абе, не всички ме от тоя ресор, де да се сетя, че ще намесите и ЦКБ, ний сме само ползватели на таз някогашна банка, ни сме банкови разузнавачи!!!). Господинът разполагал с някакъв видеоматериал, в който някакъв човек - Тодор Александров, се показвал, ама не се казва в статията на дир. бг, какво точно прави в тоя репортаж, та не се разбира, както винаги. Па и кой знае защо, липсват срс - тата от разговорите на Нинова с "белградският крадец" и президента Радев, брей, както винаги, някой от разузнаването, не си е свършил работата...Аман, колеги, днеска е такава жега, отгоре на всичкото!  
Колеги, имах намерението да класифицирам този материал като кратка бележка, а най-паче имах намерение днес да си поспя, обаче, ми хрумна, дето все някой в тая държава, трябва да си изпъне гащите, и да излезе напред, да кай нещо. 
И така, аз сметам, дето не Корнелия Нинова е виновна (колеги от разузнаването, вий си помислете, че рушите авторитета на тая държава...), ами таковата, съм аз. Верно, дето не го зная, кое е това село, Шарково, и конспиративно си седим тука, в Карлово, обаче, както се казваше в онзи роман на изключителния колега, уважаван и в чужди страни, Богомил Райнов, (романът се казва "Само за мъже" че ми писна вече), ако мога да перифразирам -"Елисавета Ненчева отговаря."
Все пак, аз  първа скромно написах преди дни, дето се съмнявам в диверсия, която цели да свали правителството, чрез прехвърляне на "мигранти" по въздушния поток над селото, а на следващия ден чух в парламентарното изказване на премиера Борисов, което не стана ясно, дали цели проблемите с мигрантите или с козите, дето това било сериозен проблем. (простете, колеги, за неточността и фриволността, снощи до късно четох последните две страници от книгата на д-р Желю Желев, "Въпреки всичко"). 
Малко по-късно стана ясно, че МВР вече гони диверсантите, предизвикали тая каша, поне в този смисъл се изказа вътрешният министър г-н Радев вчера. И бум! 
И ги догониха, бих рекла аз). Ама не съвсем)). Както винаги.
За какво да обясняваш, че не бива, не бива да се говори за диверсанти, та дори и от страна на бивш депутат, под носа на собствените си служби, нито пък бива, да се говори за безредици, под носа на собствената си полиция... Че не е добре, след като си сравнил "мигрантите" с кози или обратното, говорейки неясноти за човешкото милосърдие, не бива след това да се разваля общественото спокойствие, да, не бива, особено, след като не си го предизвикал ти, спокойствието, а го предизвикаха експертите, за които така  и не узнахме, как точно са действали в ситуацията (аз не смея да го нарека криза, преди да са ме обвинили, колеги), какво са правили, какви са прогнозите им по дни за това, какво ще се случи...
Та така, колеги, язе съм виновна за това бедствие, аз, троля, и евентуално, заедно с мене, колегите от турското разузнаване, тизе ич не ме обичат, и оня, е виновен,  Мякий, дето сега ще се опита да се покрие, ама все ще намине тука, да кае някоя глупост за Кирил и Методий, дип, идват тържествата за Шипка, да го хванем, за опашкатаа, ще се извинява и той, чу ли, Мякий?))). 
Само да разбера, колеги, къде се намира това село....След малко ще го потърся на картата, въпреки, че тия дни, не ми се иска изобщо, да се разправям в този блог с националната политика)). Всичките врагове че ги натъркаляме тука))). 
Елисавета Ненчева отговаря, дам. 
На мен ми стана весело, затова с радост пускам песня за поздрав). 










Гласувай:
2



1. schumpov - В наше село говорят, че в село Шар...
21.07.2018 22:55
В наше село говорят, че в село Шарково оставили жива само една коза Кури. Но както се знае на козата и требе пръч, затова изпратили и козелът Румчо, макер че той бил скопен, щом са дваминка ще са си дружинка. Ха приятна дрямка. Ще се срещнем на Бузлуджа.
цитирай
2. dobronameren - Това не е комент към мислите на троля ненчева,
22.07.2018 09:17
а изразяване на възхищение от ироничния коментар на schumpov. Чудесен отговор е на тази "учителка". Че и от Карлово била, Апостоле.
цитирай
3. born - Тези глупости за чумата са абсолютни комунистически фейкове !
22.07.2018 14:32
В подкрепа на байДоброжелателните коментари 1 и 2, считам за необходимо да изясня, че истинската причина за наличието на чума във всички наши и другоземни региони е намесата на Путин във вътрешните и външните ни/им работи, което несъмнено е истина, потвърдена и от английските и от американските разузнавателни служби.
/Българските такива все още чакат инструкции за потвърждаване./
цитирай
4. krumbelosvet - Чекай малко
22.07.2018 14:56
Да минат ден-два още. Да чуем и обвинената злодейка с неприлично име (то, съюзница на Путин, ква ще е освен Кури). Абе що не се видя на разобличителния клип ОТКЪДЕ се подава главата на сътрудника на Кури? Явно има нещо тайно около тая глава!
Поздрави на милото Карлово.
цитирай
5. eloiz - Шумопов,
22.07.2018 17:44
ако продължите да се месите така във външната политика, това ще се отрази на целокупното население, не само на козите и овците). КрумБелосвет, не му пригласяйте, Мякий само чака, после ази трябва да идвам тука, да го надвиквам.
цитирай
6. eloiz - Добронамерен,
22.07.2018 17:45
много ми е приятно, учителка по диплом и читалищен секретар по призвание). И все от Карлово).
цитирай
7. born - Язък !
22.07.2018 18:42
А аз те мислех, че си имаш поне още три-четири дипломи за вишо убразувание като Го4ето Чаршафски , Лелята на Брюкселското зеле, както и останалите им съратници като Гетю, Шомразнополов и байДоброотнесен...
цитирай
8. eloiz - А бе, Борн,
23.07.2018 19:21
кои са тия забавни типове, за които говориш? Трябва да ти кажа, че както е скучен светът напоследък, с радост поне бих надникнала - да видя кои са тия типове, за които говориш толкова интересно).
цитирай
9. krumbelosvet - Напущам
25.07.2018 13:14
Напущам обиден. eloiz ми каза, че пригласям (комент 5). А аз съм СОЛИСТ.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1651157
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031